Iată ce am învățat din testarea a 100 de reclame la nivel local:
81% dintre reclamele de sustenabilitate nu au credibilitate.
13% dintre reclamele de sustenabilitate creează preferințe de marcă
63% dintre afirmațiile de sustenabilitate nu sunt înțelese de consumatori
83% dintre afirmațiile de sustenabilitate sunt considerate greenwashingPrincipalele concluzii din studiu
Am descoperit factorii cheie ai comunicării credibile privind sustenabilitatea.
Un deficit de credibilitate ne învață că povestea produselor durabile nu urmează aceleași reguli ca și povestea produselor convenționale.
Campania dvs poate fi testată online
Rezultatele sondajului vă oferă o perspectivă asupra a cât de credibilă este campania dvs. și asupra aspectelor pe care le puteți îmbunătăți.
Permiteți-ne să vă verificăm rapid campania de publicitate
Doriți o verificare rapidă a campaniei dvs.? ILuați legatura cu noi. Colectarea și analiza datelor durează ceva timp, așa că așteptați-vă raportul după 2-3 săptămâni.
Daca doriti să aveți o scanare completă a mărcii de durabilitate, care să includă rezultate mai detaliate și un plan de comunicare pe viitor? Va rog sa ne contactati.