Ce este un joc Out of the Box?
Este o activitate de echipă care se dezvoltă intern în companie și are ca scop transferul de cunoștințe DESPRE Anunturi în rândul Manageriilor de cont. Aceștia cedează într-un timp limitat unul dintre conturile lor unui alt Manager de cont, care îl evaluează în detaliu și oferă recomandări pentru campanii, detectând, de asemenea, noi oportunități și puncte slabe în practica operațională.
Jocul se bazează pe o critică constructivă și încurajează, de asemenea, gândirea „Out of the Box”: promovează contribuția diferitelor idei, indiferent de posibilitățile reale de realizare a acestora odată cu terminarea jocului.
Pentru Managerii de cont este adesea dificil să te distragi de la rutina ta și să ai o viziune largă asupra posibilităților pe care le oferă un cont: produse noi care pot fi folosite, tehnici, metodologii, creativitate etc. Operațiunea ocupă cea mai mare parte a timpului și gândirea strategică apare doar ocazional, atunci când se analizează oportunitățile de expansiune. Rezultatele jocului ne vor ajuta să avem o atitudine mai proactivă față de client , plantând îmbunătățiri și făcând propuneri înainte de a sosi momentul.
Care este utilitatea unui joc Out of the Box?
Realizarea unui joc cu aceste caracteristici se face cu un obiectiv clar, acelasi cu care se lucreaza in toate agentiile Google Ads. Acesta nu este altceva decât pentru a crește performanța conturilor clienților tăi. Acum, pe lângă acest obiectiv, la ce altceva poate fi util acest Joc Out of the Box?
La nivel individual și pentru fiecare dintre managerii de CONT ai companiei, jocul Out of the Box este folosit pentru:
- Lucrați la viziunea analitică.
- Înțelegeți diferite moduri de lucru.
- Învățați sau reîmprospătați tehnicile de optimizare.
- Obțineți idei noi de aplicat conturi.
- Încurajează creativitatea.
La nivel corporativ , realizarea unui joc Out of the Box poate fi, de asemenea, foarte util companiei. Jocul ajută la:
- Îmbunătățirea comunicari între angajați.
- Extinderea fluxului de cunoștințe.
- Încurajează luarea de decizii individuale.
De ce ar trebui să încerci deja un joc Out of the Box?
- Colaborare și comunicare : Acestea sunt cheile succesului în PPC (sau orice tip de activitate de marketing). Să fie printre membrii echipei și să aducă idei noi. Varietatea si experimentarea sta la baza bunei functionari a campaniilor PPC ale clientilor nostri iar aplicarea jocului Out of the Box in conturile noastre vine sa intareasca aceasta idee.
- Priviți dincolo: munca zilnică de optimizare a conturilor PPC poate lăsa lipsă de timp pentru reflecția strategică pe termen lung sau poate întârzia procesul de detectare a noilor oportunități de dezvoltare a contului. De cele mai multe ori, creativitatea managerilor de cont este constrânsă de activitățile zilnice de optimizare.
O mentalitate proactivă este de fapt cea mai importantă trăsătură pentru succes în domeniul marketingului online, care este în continuă schimbare.
Cum este dezvoltat jocul Out of the Box?
Jocul SEM este împărțit în trei faze:
- Faza anterioară : în care alegem ce cont vom împărtăși cu însoțitorii noștri și îl comunicăm directorului jocului împreună cu câteva îndrumări descriptive pentru ca partenerul căruia îi este alocat contul nostru să îl înțeleagă mai ușor și să aibă datele pe care le considerăm cele mai importante; Așa cum poate fi scopul CPA, liniile roșii pe care clientul le marchează și tot ce considerăm relevant și care nu poate fi extras direct din analiza contului.
- Faza jocului: Primim contul alocat și ne apucăm să dăm cu puncte cheie care îi pot face să-și îmbunătățească performanța. Mai întâi ar trebui să ne uităm la liniile directoare pe care le-am împărtășit pentru a merge în analiza contului . În funcție de complexitatea contului, de dimensiunea acestuia și de timpul de care dispunem; Această analiză poate fi mai profundă sau mai superficială, sau poate fi concentrată pe întregul cont sau campaniile care au cel mai mare impact asupra contului sau o marjă mai mare de îmbunătățire.
După această analiză trebuie să conturăm câteva „sfaturi” sau sfaturi care pot ajuta managerul de cont în atingerea obiectivelor sale. - Faza de încheiere: Se desfășoară în comun, astfel încât toți participanții să poată asculta concluziile tuturor participanților și astfel să poată profita de toate sfaturile, chiar dacă acestea nu au fost făcute pe conturile lor, deoarece și ei pot fi util pentru tine. Ei pot interveni și pentru a îmbogăți contribuțiile însoțitorilor lor. În această ultimă fază a jocului, unul câte unul, fiecare dintre participanți va explica însoțitorilor lor ce îmbunătățiri sau optimizări au văzut și care sunt posibil de implementat în contul analizat.
Avantajele jocului Out of the Box:
- Sfaturi de îmbunătățire pentru conturile noastre : Principalul avantaj personal pentru fiecare dintre noi de a participa la jocul Out of the Box este că obținem o serie de îmbunătățiri sub formă de critici constructive care până acum nu ne-au trecut prin cap și pe care este foarte probabil să le genereze. un impact pozitiv asupra campaniilor noastre dacă acestea sunt aplicate.
- Idei noi atunci când analizați conturile colegilor noștri: analiza conturilor colegilor noștri nu se face doar pentru a sugera îmbunătățiri. Trebuie să profităm de studiul lor pentru a „fura” idei. Trebuie să putem obține idei care ne pot fi utile. Cu siguranță există un truc pe care nu îl cunoaștem și care poate fi aplicabil campaniilor noastre. O mică treabă de spion!
- Înțelegerea particularităților conturilor colegilor noștri : atunci când punem în comun idei sau îmbunătățiri pentru conturile altora, sunt sigur că unele dintre ele le-au trecut deja prin cap, dar nu au reușit să le implementeze din anumite motive. „Clientul nu vrea să facă campanie în Cumpărături pentru că nu poate concura la prețuri”, „Am încercat deja această strategie, dar…”. Vom afla multe despre cazuistica fiecărui client după Joc.
- Pentru a cunoaște situația altor conturi ale agenției : În sfârșit, vom putea avea o viziune globală asupra situației celorlalte conturi și să știm cum evoluează fiecare client, pe lângă faptul că știm cum a fost realizat, de exemplu, îmbunătățirea costului prin Achiziție sau creșterea numărului de conversii.
Dezavantajele jocului Out of the Box:
- Vedere foarte generică din cauza lipsei de timp : unul dintre dezavantajele jocului este că nu aveți tot timpul necesar pentru a efectua o analiză amănunțită a fiecărui cont. Prin urmare, este dificil să se aprofundeze în mod corespunzător în campaniile pentru a face un diagnostic amănunțit.
- Îmbunătățiri pe care nu se pot aplica : După cum am spus anterior, unul dintre avantajele jocului este acela de a putea înțelege particularitățile fiecăruia dintre conturile însoțitorilor noștri. Totuși, un alt dezavantaj pe care îl găsim în joc și care este strâns legat de cele de mai sus este că uneori îmbunătățirile care sunt propuse nu sunt executabile având în vedere situația particulară a fiecărui client; din cauza constrângerilor bugetare, problemelor tehnice etc.